عینک دید در شب
نوشته شده توسط : مهران
 

یکی از بیشترین زمان هایی که متاسفانه امار تصادفات جاده ای بالا می رود در هنگام تاریکی هوا و شب می باشد. این به خاطر کاهش میدان دید راننده بوده و همین امر موجب شده تا امار تصادفات به طرز عجیبی در این زمان بالا رود. حال اگر بتوان کاری کرد که در شب نیز مانند روز دید کافی به جاده داشته باشیم تقریبا می توان گفت که مشکل فوق را برطرف کرده ایم.برای همین منظور طراحالن اقدام به ساخت محصولی با نام عینک دید در شب نموده اند. شما زمانی که در تاریکی هوا از این عینک مخصوص استفاده می کنید میدان دید وسیع تری خواهید یافت و رانندگی برایتان راحت تر و آسان تر می شود.مهمترین عامل  کاهش دید در شب یکی به خاطر تاریکی هوا است و دیگری به خاطر نور بالای ماشین های روبریو و چون بسیاری از افراد نسبت به نور چراغ ماشین های روبرو حساس هستند در یک لحظه کل دید خود به جاده را از دست داده و احتمال خطر و تصادف بالا خواهد رفت.اما از این پس با داشتن عینک دید در شب دیگر شاهد چینین مواردی نخواهید بود و می توانید با قدرت عملکرد بالاتری تصمیم گیری نمایید.

 

شما برای تهیه و سفارش این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش را طبق موارد خواسته شده تکمیل نمایید و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.شاید بپرسید چگونه می شود که توسط عینک دید در شب امکان تصادف کاهش یافته و بهتر می توانیم رانندگی کنیم؟ در هنگام تاریکی نورهای ضعیفی وجود دارند که شاید چشمان ما نتواند انها را خوب تشخیص دهند و ما با کمک این محصول در واقع باعث تقویت نورهای ضعیف خواهیم کرد و همین امر موجب شده تا بتوانیم  روان تر و راحت و تقریبا مانند روز به رانندگی ادامه دهیم.شما هم اگر از اندسته از افرادی هستید که چشمانتان نسبت به نور ماشین های روبرو بسیار حساس است حتما یکی از این عینک ها را تهیه و در زمان نیاز از آن استفاده کنید.

از مشخصات فنی این محصول می توان به مواردی همچون»

سبک بودن و طراحی مدرن بدنه

مراقبت از چشمان در مقابل اشعه های ماورا بنفش

لنزهای قوی و با کیفیت

 

 

 

اشاره کرد.دقت کنید که نمونه همین محصول را به صورت تقلبی و با کیفیت بسیار پایین تر در دیگر فروشگاه ها در حال عرضه می باشند.هرگز به خاطر چند هزرا تومان ارزان تر به دنبال کالاهای بی کیفیت نروید. ما در فروشگاه پستی خرید محصول عینک دید در شب ارائه شده را به صورت تضمین و همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد. چنانچه در حین ارسال کالا برای محصول شما مشکلی ایجاد شود به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.به همراه این محصول ما یک کیف مخصوص و یک دستمال جهت نظافت شیشه های آن برایتان ارسال می کنیم.شما عزیزان اکنون در هر کجای کشور که باشید تنها در عرض چند دقیقه می توانید اقدام به سفارش این محصول نموده و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.

همچنین شما خانم ها اگر در حال خواندن این مطلب هستید می توانید با خرید عینک دید در شب فوق از آن به عنوان یک کادو برای همسرتان استفاده نمایید و هم او را خوشحال کرده و هم اینکه محصولی برایشان تهیه نموده اید که می تواند در حفظ سلامت انها د رهنگام رانندگی در شب کمکشان نماید.از این پس مانند رانندگی در روز می توانید در همه جاده های کشور و در تاریک ترین انها با داشتن این عینک مخصوص به رانندگی بپردازید و هیچ هراسی هم از نور ماشین های روبروی نداشته باشید. دیگر چشمان شما در ماقبل این نورها با وجود این عینک دید در شب حساس نخواهد شد.

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: